Pagina's

dinsdag 25 september 2012

In de jungle

Een paar weken geleden sloeg ik bij Bambiblauw een trcotjes in, voor een nieuwe lading herfst - winter T-shirten. En voila, hier is de eerste!



Het was even zoeken naar een accorderend stofje bij dat dierengeweld, maar ik vond hele mooie petrolblauwe tricot bij de stoffenwinkel van Broechem. Het patroon gebruikte ik al eerder en is er eentje van Ottobre, ik geloof 1/2011.
Mijn wapenstilstand met de tweelingnaald is spijtig genoeg alweer over, ik kreeg het niet gepresteerd om een degelijk tweelingstiksel te fabriceren. Ik begin te vermoeden dat het toch eerder aan mijn wel-degelijk-maar-toch-ook-niet-het-beste-naaimachine-ooit-naaimachine ligt. Al een geluk dat dat naaimachine wel een aantal andere schone stikseltjes op zijn menu heeft staan.



Zoon was blij, maar wou liever kunstjes doen dan poseren. Hij draagt trouwens een Jacob-broek, gerecycleerd uit een oude broek van de vava maar ik knipte de broek te kort af, die broek krijg je dus niet in detail te zien :-)







2 opmerkingen:

  1. Leuk! Een mooi shirt. En eigenlijk nog wel een goed idee, zo afwerken met een siersteek ipv met de tweelingnaald.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi!!En zo een echt stoer jongensstofje!!

    BeantwoordenVerwijderen