Pagina's

vrijdag 7 september 2012

Ik ruik bandwerk

 Vorig zag ik deze hoodie al op verschillende plaatsen verschijnen, en ook dit jaar heb ik het patroon hier en daar zien opduiken, de hoodie van Heidi&Finn!
stof: stoffenspektakel
Applicatie: Veritas (denk ik...)
Hier ook niets dan lof over het patroon, het is echt niet moeilijk. Al de moeilijke dingen aan een gevoerde trui hebben ze heel slim weten omzeilen zonder dat je het ziet :-)


En niet dat ik al naar de winter verlang, maar omdat het wat onnozel is nu nog zomertruitjes te maken heb ik er ineens een lekker dikke knuffelkap in gestoken. De dochter was al jaloers, dus binnenkort een meisjesversie! 

3 opmerkingen:

  1. Héél mooi! Ik ben ook aan de winterspulletjes begonnen....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n hoodie is toch super handig! Heb je heel mooi gemaakt!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een dikke maand na je post, toch even een vraagje: heb je een overlock nodig voor dit patroon? Anders zou ik er ook heel graag aan beginnen (en dus het patroon kopen), maar ik heb geen overlock en dan zou het zonde zijn van het geld....

    BeantwoordenVerwijderen