Pagina's

donderdag 1 november 2012

Winters rokje

Terug van weggeweest... de naaigoesting en de energie was even weg, maar de batterijtjes zijn goed opgeladen. En met dit boek in m'n bezit heb ik ook weer ideeën te over!

Ik maakte de afgeopen weken wel een paar dingetjes, zoals mijn allereerste Knipmode 2010 rok. En al ben ik heel tevreden van het madame zsazsa patroon, dit past me toch nog beter! Die nepen vanachter doen hem het, het model past goed zonder achteraan open te vallen.


De stof is een jeans coupon van het stoffenspektakel, ik had een winters rokje nodig en dit is perfect. Ik voegde twee opgestikte zakken toe, afgewerkt met een witte paspel-band. Valt het op dat ik wel heel erg hou van "Who's that Girl" ?


2 opmerkingen:

  1. Mooi rokje ik vindnergens da patroonvan knipmode zaols jij hb ik ook problemen met ons madam hr patroon precies of er hangen twee flappen te bengelen vanonder en ik kan mn hand in het platstuk steken de bib hft de knip dus nr jnip gebeld ook niemeer in archief kan jij mij helpen want een goed patroon daar valt of sta je mee en nu niks alleen denken hoe krijg ik die flappen weg rits zit eral in alsook platsuk dus enkel nog voeren en ik moet nog zoveel maken voor feestdagen kan jij voor kerstman spelrn please rn da kleedje hoe hbje da gefikst is gewoon top.lieve groeten liesbet uit ekeren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is lies de graef (liesbet) 0487473792
    Liesbet.de.graef@telenet.be mocht je mij willen helpen trouwens je hebt er een fan bij fijne blog mooie kids je mag terecht trots ziin op je creaties doei

    BeantwoordenVerwijderen