Pagina's

maandag 16 april 2012

Stofjes!

15 april stond al een tijdje met rood omcirkeld: Stoffenspektakel!! Hoewel ik altijd een beetje opzie tegen de drukte, kijk er ik er toch ook altijd naar uit. Het is nu de vierde keer denk ik dat ik geweest ben, en ik begin zo een beetje de weg te kennen. In het begin was ik helemaal overweldigd door het aantal kramen en het aantal stoffen, ik wist echt niet waar ik moest beginnen. Maar nu weet ik waar ik moet zijn, ik heb een aantal kramen waarvan ik weet dat ze leuke (en niet te dure stofjes) hebben en dan wordt het tenminste wat overzichtelijk.

En het was weeral niet gemakkelijk kiezen, maar ik heb me toch aan m'n budget kunnen houden (hoewel ik nog véél meer moois zag liggen!!) :-)

Deze zijn voor de Man en de Zoon:


Ik heb onlangs dit patroon van Burda gevonden, een mannen-bermuda short. Het is nogal een simpel patroon, maar nu ik die broekjes voor de Zoon kan maken, denk ik dat ik dat Burda patroon wat kan oppimpen.

Deze zijn voor de Dochter, de uiltjes in het midden zijn mijn favoriet! De tweede en de laatste worden een halterdress, en de rest zal ongetwijfeld ook een goede bestemming vinden.


En deze zijn voor mij, jeuj! De laatste drie zijn van tricot voor een zomerkleedje, misschien wel de halterdress van Mme zsazsa. Ik vind ze zo mooi dat ik er amper m'n schaar in durf zetten :-)


Gisteren kon ik amper slapen van al de ideeën die door m'n hoofd spoken, en dat werd er vanavond al niet beter op toen ik dit zag!

Maar enfin, eerst die kroon af, dan een halve week cakes bakken voor de klas/kinderfeestje woensdag/feestje van de familie zaterdag, en dan is er hopelijk weer wat naai-tijd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten