Pagina's

woensdag 11 april 2012

Eerste logje

Voila, dit is'm, het eerste logje. Misschien eerst even voorstellen: ik ben Kristien, wonende net buiten stad Antwerpen, net 31, getrouwd, mama van 2 kindjes, en, en daar draait het hier toch vooral over, sinds ongeveer anderhalf jaar, een naai-addict. Soms vooral voor de kindjes, soms vooral voor mij, en eigenlijk nooit voor Manlief (die daar serieus over moppert).
De kindjes zijn (bijna) 6, dat is de Dochter, en 4, dat is de Zoon. Die vinden het alletwee heel plezant dat hun mama kleertjes naait, het gaat zover dat ik meestal op bestelling naai, en ikzelf vind het geweldig dat als de kindjes op de computer willen spelen, dat ze vragen om stofjes te mogen kiezen. Stel u voor, over een jaar of 70, dat ze tegen hun achterkleinkinderen zeggen: "ja, ons moeder (of ons ma, dat mag ook), da was een goei, die maakte altijd kweetnihoeleuke kleedjes voor ons." Zo wil ik wel herinnerd worden!

Na anderhalf jaar ben ik niet alleen naai-addict, maar schuim ik ook elke dag verschillende blogjes af, op zoek naar inspiratie voor leuke kleedjes, tips over hoe ik bepaalde technieken onder de knie krijg (want naailes, nee, dat volgen we niet), en waar ik me verlekker op de plezantste stofjes. En dat is meteen de reden waarom ik zelf een blogje start, als ik zelf overal mijn inspiratie haal, is het niet meer als eerlijk om die ook weer te delen, niet?

Nog 1 ding, niet onbelangrijk, ik ben een complete IT-nietsweter. Zo iemand die de gewone dingen wel kan, maar geen smart-phone moet hebben omdat al die ingewikkelde opties toch niet gebruikt gaan worden. Ik heb dus geen idee hoe die blog van mij er gaat uitzien, en al helemaal niet hoe dat kan aanpassen en zo, maar kom, wie niet waagt die niet wint, en ik kan het maar leren he!

Dus eerst eens zien of ik dit postje gepubliceerd krijg, en dan kunnen we écht beginnen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten