Pagina's

vrijdag 17 augustus 2012

Zen Mama

Ik volg al een hele tijd de blog van Roos, zij beschrijft op een ongelooflijke manier het gevecht tegen de kanker van haar man. Ze is heel erg bezig met Zen Boedisme, en beschrijft het op zo'n manier dat ik zelf ook heel geïnspireerd raak.
Toen ze een paar weken geleden een give-away deed met het boek van haar Zen-meester Karen Miller heb ik meteen meegedaan en ja, ik heb gewonnen! Vorig week viel het boek in de bus en ben er meteen in beginnen lezen. De eerste hoofdstukken vond ik geweldig, Karen beschrijft daarin hoe ze de vroeggeboorte van haar dochter heeft beleefd, en omdat onze dochter hier ook wat vroeger dan gepland geboren werd, was haar verhaal heel herkenbaar.


Mindfulness, Zen, het zijn toch dingen waar ik hoe langer hoe meer mee bezig ben. Heel erg bedankt Roos!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten