Pagina's

zondag 26 augustus 2012

Verliefd...

.... op Petit Pan stofjes! Wat vind ik die mooi!!! En bij het zien van de Calamity Orage sloeg mijn hart helemaal sneller, dus moest ik niet lang nadenken om op dat bestelknopje te drukken.

(meestal ga ik kijken, laad ik mijn mandje in, twijfel, laad het weer uit, steek er minder of net meer in, en doe de site dan toe want eigenlijk ligt mijn kast wel vol met mooie stofjes, vind het dan weer spijtig dat ik niet besteld heb, doe een dag later de site weer open, en dan begint ik dat verhaaltje hier weer van voor af aan :-) )


Voor zo'n stofje neem ik geen risico, het moet een projectje zijn dat zeker lukt, en met het A-lijn rokje heb ik ondertussen al wel wat ervaring. Het is een stofje dat ik ook in de winter kan dragen, ik heb er dus een voering ingestoken. Eentje die niet plakt :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten