Pagina's

zondag 8 juli 2012

Racerback Dress

Onlangs kwam Crafterhours met een gratis patroon op de proppen, een racerback-zomerkleedje voor de dochter.

Het zat in een wip in elkaar, de uitleg erbij is heel duidelijk (al deed ik hier en daar iets op een andere manier). Ik nam een 5-6 jaar voor mijn 6-jarige, en ik vind het eerder wijd uitvallen. Vooral aan de schouders, maar misschien heb ik de boordstof wel wat te breed genomen. Maar met een tricot lintje rond de middel valt het wel mooi ! De rimpels op de rug en het racerback-principe maken het bijzonder, en het kleedje wordt hier zowel gedragen als slaapkleedje als het-is-goed-weer-en-ik-wil-iets-heel-gemakkelijk-dragen kleedje.

Zij maakte een tutorial waarbij er ronde zakken worden toegevoegd, iets om te onthouden voor een  volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten